Garantie & klachten

 

Garantie

Wij hechten waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven er natuurlijk naar deze in uitstekende staat aan je te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er om andere redenen aanspraak gemaakt kan worden op garantie. Volgens de wet dien je binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij in overleg met onze leverancier treden en samen tot een passende oplossing komen.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sdk-carperformance.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.