Veelgestelde vragen

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Het is niet vereist om een account aan te maken. Nadat je de gewenste artikelen aan het winkelmandje hebt toegevoegd, vul je simpelweg je naam, e-mailadres, telefoonnummer en adresgegevens in, waarna de bestelling wordt aangemaakt.

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Betalingen voor bestellingen kunnen worden voldaan met behulp van iDeal of via een factuur. Bij de keuze voor betaling via factuur, ontvang je een betaalverzoek per e-mail met een betaallink.

Ik heb wel betaald maar geen bestelbevestiging ontvangen, hoe kan dat?

Soms komen de bestelbevestigingen terecht in de spambox. Staat de bevestigingsmail ook hier niet in, neem dan telefonisch contact op.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

De bestelling wordt verstuurd binnen 24 uur na ontvangst van de betaling, op voorwaarde dat het product op voorraad is. Mocht er onverhoopt vertraging optreden in het verzendproces, ontvang je een e-mail met daarin de reden van de vertraging.

Krijg ik bericht als mijn bestelling verzonden is?

Ja, zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met het bijbehorende track & trace nummer.

Hoe weet ik mijn retourzending is aangekomen?

Na ontvangst van de retourzending ontvang je een e-mail op het opgegeven e-mailadres.

Hoe kan ik contact opnemen met SDK-Carperformance?

Je kunt telefonisch contact met ons opnemen op 06-51 08 94 37, van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 20:00 uur. Op zaterdag en zondag zijn we bereikbaar via WhatsApp. Je kunt ook een WhatsApp-bericht sturen als je de mobiele versie van de website gebruikt. Uiteraard zijn we ook per e-mail bereikbaar via info@sdk-carperformance.nl.